| En
 

Πολιτική Παραπόνων και Καταγγελιών



Η Αστυνομική Ακαδημία Κύπρου στοχεύει στην επιβεβαίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης των μελών της Αστυνομίας και τονίζει τη δέσμευση της για βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται από αυτή, σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα και τις Κατευθυντήριες Γραμμές του Ευρωπαϊκού Δικτύου για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτερη Εκπαίδευση, αλλά και τις οδηγίες του Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης Ποιότητας στην Ανώτερη Εκπαίδευση (Φορέας ΔΙΠΑΕ). Προς το σκοπό αυτό, έχει υιοθετήσει Πολιτική Παραπόνων και Καταγγελιών σύμφωνα με την οποία δίνεται βήμα σε ιδιώτες, εκπαιδευόμενους και προσωπικό της ΑΑΚ, ή και άλλα μέλη της Αστυνομίας για υποβολή τέτοιου, σε σχέση με εκπαιδευτικά, διοικητικά ή άλλα θέματα που αφορούν στις παρεχόμενες από την ΑΑΚ υπηρεσίες και διαφυλάττουν τα δικαιώματα των σπουδαστών.

Ιδιώτες που επιθυμούν όπως υποβάλουν σχετικό παράπονο μπορούν να το υποβάλουν επώνυμα και γραπτώς με επιστολή ή με ηλεκτρονικό μήνυμα, απευθυνόμενοι στον Αρχηγό Αστυνομίας Κύπρου (για Διευθυντή Αστυνομικής Ακαδημίας) και με σήμανση ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ.

Ταχυδρομική Διεύθυνση : Οδός Αντιστράτηγου Ευάγγελου Φλωράκη, 1478 Λευκωσία.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: aak.registry@police.gov.cy

Εκπαιδευόμενοι και προσωπικό της ΑΑΚ μπορούν να υποβάλουν τυχόν παράπονα τηρώντας τις διαδικασίες όπως αυτές προνοούνται από τους περί Αστυνομίας Πειθαρχικούς Κανονισμούς (Άρθρα 5(1),5(2),6,7), τους περί Αστυνομίας Γενικούς Κανονισμούς (Άρθρο 44) και τις Διαταγές Διευθυντή ΑΑΚ 1/19, 1/10, 3/5, 5/5.

Σε περίπτωση που παράπονο δεν επιδέχεται επίλυσης στο επίπεδο Αστυνομικής Ακαδημίας, τότε διαβιβάζεται στον αρμόδιο Βοηθό Αρχηγό ή/και στον Αρχηγό Αστυνομίας για οδηγίες ως προς το χειρισμό του.

Όλα τα παράπονα τυγχάνουν εμπιστευτικού χειρισμού, με βάση την αρχή της ανάγκης γνώσης και διέπονται από τις πρόνοιες της νομοθεσίας για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας και της κυκλοφορίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.




No documents found